Pērciet STIHL ierīces tiešsaistē - BEZMAKSAS piegāde no 70 €

GARANTIJAS SAISTĪBAS

Vai jūsu precei ir garantija?

Visām precēm, kas tiek pārdotas vietnē stihl.ginalas.lv ir tādas pati garantija kā pērkot prece fiziskajā veikalā. Vairāk par garantijām varat lasīt šeit.

Kur vērsties, ja precei ir defekts?

Ja jums ir vēl kādi jautājumi par garantiju un pēcgarantijas apkalpošanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu tuvāko izplatītāju.

Mūsu tirdzniecības pārstāvju sarakstu un kontaktpersonas visā Latvijā varat atrast šeit.


Mūsu kontakti:

Tel. +37167293396
E-pasts: serviss@ginalas.lv
Adrese: Brīvības gatve 217, Rīga, LV-1039

Darba laiks
I-V 8 — 17
VI  slēgts
VII slegts

Cik ilgs laiks vidēji nepieciešams produkta remontam?

Preces remonta laiks ir atkarīgs no preces pieejamības un garantijas centra noslogotības. Tas parasti ilgst līdz 14 dienām. Visos gadījumos mērķis ir nodrošināt garantijas servisu pēc iespējas īsākā laikā.

 

Vai nomainīsiet preci, ja veco nevar salabot?

Ja preces garantijas termiņš nav beidzies, prece tiks nomainīta vai atmaksāta nauda.

 

Kā atgūt savu naudu?

Pēc preces atgriešanas mums, samaksāto naudu pārskaitīsim 5 darba dienu laikā. Mums būs nepieciešams jūsu konta numurs, vārds un pasūtījuma numurs. Vairāk par preču atgriešanu lasiet šeit. Informējam, ka nauda par atgriezto preci tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto bankas kontu..