Pērciet STIHL ierīces tiešsaistē - BEZMAKSAS piegāde no 70 €

PREČU PASŪTĪŠANA UN APMAKSA

Kā zināt, ka preces ir pasūtītas un pasūtījums tiek izpildīts?

Saņemot pasūtījumu mēs nosūtīsim apstiprinājuma vēstuli uz jūsu norādīto e-pasta adresi. Par pasūtījuma izpildes gaitu informēsim jūs ar elektronisko pastu un nepieciešamības gadījumā sazināsimies pa jūsu norādīto telefona nr. 

Vai ir iespējams pasūtīt preci pa telefonu?

Preču pasūtīšana pa tālruni nav iespējama. Preces var pasūtīt tikai tiešsaistē interneta veikalā.

Kā norēķināties par precēm?

  • Par precēm iespējams norēķināties ar kredītkartēm un debetkartēm VISA, MasterCard, Maestro, kurām ir droša tiešsaistes norēķinu iespēja. Šo iespēju var aktivizēt savā internetbankā. Pēc kartes lietotāja datu, kartes numura, derīguma termiņa un CVV koda ievadīšanas pasūtījuma summa nekavējoties tiks noskaitīta no konta.
  • Jūs varat norēķināties par iepirkumu grozu, izmantojot dažādas banku elektroniskās bankas sistēmas:
  • Swedbank, SEB, Luminor (DNB, Nordea) U.C.
  • Ar bankas pārskaitījumu šis maksājuma veids ir paredzēts tikai juridiskām personām.
  • Kā arī par preci iespējams norēķinaties izmantojot kādu no mūsu piedāvatajām līdzinga kompānijām.

 

Vai es varu saņemt rēķinu?

Jā. Rēķins tiek automātiski izveidots uzreiz pēc pasūtījuma izpildes (saņemšana vai piegāde kurjera dienestam) un nosūtīts uz pasūtījuma noformēšanas laikā norādīto e-pasta adresi.

Es saņēmu rēķinu, bet vēlos, lai tajā būtu cita informācija. Kur man vērsties?

Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu stihl@ginalas.lv, neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru un vēlamos rekvizītus.

Kas ir atlaižu kodi?

Atlaides kods var būt vienreiz lietojams vai laika ierobežots, tas nodrošina atlaidi no preces vērtības vai preces groza vērtības. Vienā pirkumā var izmantot tikai vienu atlaides kodu. Atlaides nesummējas.

Kā iegūt atlaides kodu?

Atlaižu kodus parasti piešķir kā balvas dažādās spēlēs, konkursos vai loterijās. Par tiem ziņojam savās infromatīvajās vēstulēs un Ginalas STIHL Facebook un Instagram kontos, kā arī Ginalas.lv vai stihl.ginalas.lv lapās.

 

Vai ir iespējams apmaksāt interneta veikala pasūtījumu ar stihl.ginalas dāvanu kuponu?

Šobrīd tādas iespējas nav.

 

Kā es varu zināt, kad saņemšu savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Jūs saņemsiet e-pastu, kurā būs norādīts Jūsu pasūtījuma plānotais piegādes vai sagatavošanas termiņš. Kad preces būs sagatavotas izņemšanai vai nodotas kurjera dienestam, par to informēsim atsevišķā paziņojumā.

 

Nesaņēmu visas pasūtītās preces. Ko man darīt??

Ja pasūtījums tika izsūtīts no vienas noliktavas un tam jāatnāk vienlaicīgi,sazinieties ar mums pa e-pastu stihl@ginalas.lv norādot pasūtījuma numuru.

Kā es varu saņemt tiešsaistē pasūtītās preces?

Pasūtītās preces varat izņemt pie izvēlētā tirdzniecības pārstāvja. Preces pēc izvēles un pēc iespējas var tikt piegādātas arī uz mājām un DPD paku skapjiem.

 

Piegāde uz mājām

Interneta veikalā stihl.ginalas.lv pasūtītās preces piegādājam visā Latvijā (uz ārzemēm pasūtījumus nesūtām):

  • 1-3 darba dienu laikā (ja maksājums veikts līdz plkst. 15:00);
  • 2-3 darba dienu laikā (ja maksājums veikts pēc plkst. 15:00);
  • ja preču piegāde pārsniedz 3 darba dienas, klients par to tiek informēts, noformējot pasūtījumu.

Brīdinājums:

Lielās kurjeru noslodzes dēļ piegādes laiks var tikt pagarināts.

Preces tiek piegādātas tikai darba dienās no 8:00 līdz 18:00.

Par paredzamo sūtījuma piegādes laiku ar pasūtītajām precēm un sūtījuma numuru Jūs tiksiet informēts ar SMS. Piegādes dienā Jums piezvanīs kurjers un precizēs piegādes laiku.

Preces tiek piegādātas tikai darba dienās.