Par STIHL

STIHL vēsture

Uzņēmums STIHL savu darbību uzsāka 1926. gadā. Vācijā. Kad Andreass Stihls izstrādāja pirmo motorzāģi, viņa mērķis un vīzija bija "atvieglot cilvēku darbu dabā". STIHL jau no dibināšanas pirmsākumiem ir tiecies pēc ilgstošas ​​vērtības un izvirzījis visaugstākos produktu kvalitātes standartus. Darbības sākumā daudzas ķēdes zāģa sastāvdaļas ražoja pats A. Stihs - tas bija vienīgais veids, kā saglabāt nepieciešamo kvalitāti. Augstas ambīcijas ir palīdzējušas uzņēmumam kļūt par globālu tīklu ar ražošanu pat septiņās valstīs. Mūsdienās STIHL kvalitāti atklāj patentēta pieredze un augstākās klases meistarība līdz mazākajai detaļai.


STIHL šodien

Šobrīd STIHL ir pasaulē lielākais motorzāģu zīmols, kas vairākkārt kļuvis par tirgus līderi, investējot inovācijās. STIHL ierīces plaši atpazīst profesionāļi un mājas lietotāji, kuri izvēlas STIHL produkciju ikdienas darbam mežsaimniecībā un lauksaimniecībā, dārzkopībā, ainavu veidošanā, celtniecībā vai pagalmā. Pastāvīgā koncentrēšanās uz tehnoloģiju sasniegumiem ļauj STIHL koncentrēties uz iespējami augstākiem rezultātiem un piedāvāt saviem klientiem viegli ieviešamas inovācijas digitālajos risinājumos, piemēram, STIHL Smart Connector.

STIHL cenšas radīt oriģinālus produktus, kas ir ekskluzīvi STIHL un atbilst klientu vajadzībām. Nozares līderim, kas ir slavens ar savu novatorisko tehnoloģiju, ir vairāk nekā 1000 patentu, lai aizsargātu produktus no viltošanas. STIHL ir vienīgais benzīna motorzāģu ražotājs, kas pats izstrādā un ražo savus motorzāģus un sliedes.


Izcils biznesa modelis

STIHL tiecas uz nepārtrauktu ilgtermiņa izaugsmi. Papildus nepārtrauktībai uzņēmuma lielākā stiprā puse ir tā koncentrēšanās uz pamatkompetencēm. Tāpēc STIHL savu produkciju realizē tikai ar autorizēto dīleru tīkla starpniecību, kuri ne tikai pārdod iekārtas, bet arī sniedz detalizētas konsultācijas, atbild uz visiem klientu jautājumiem, konsultē un palīdz izvēlēties piemērotāko aprīkojumu, nepieciešamības gadījumā sniedz servisu un citus pakalpojumus. Ar vairāk nekā 40 000 pilnvarotajiem izplatītājiem vairāk nekā 160 valstīs, STIHL ir tuvu klientiem un zina, kas patērētājiem ir nepieciešams. Tas atspoguļo uzņēmuma dibinātāja saukli: "Katrs motorzāģis ir tikpat labs kā tā serviss."


STIHL klimata pārmaiņu stratēģija

STIHL ir ģimenes uzņēmums ar saknēm mežsaimniecībā, tāpēc uzņēmums izjūt personisku apņemšanos pret cilvēkiem un dabu. Uzņemoties atbildību par savu darbību, STIHL strādā, lai novērstu globālo oglekļa pēdas nospiedumu. Uzņēmums ir izstrādājis savas vadlīnijas, kas aptver darbības, lai aizsargātu klimatu īstermiņā, vidējā termiņā un ilgtermiņā. Pirmajā posmā visas Vācijas rūpnīcas (Waiblingen, Fellbach, Ludwigsburg, Weinsheim, Wiechs am Randen) un izplatīšanas centrs Dīburgā no 2021. gada. būs klimatneitrāla. Galvenā uzmanība tiks pievērsta tiešajām un netiešajām CO2 emisijām, kuras var tieši kontrolēt (1. un 2. tilpums, kā norādīts siltumnīcefekta gāzu protokolā). Turpmāk visas elektroenerģijas vajadzības tiks segtas, izmantojot 100%. zaļā elektrība. CO2 emisijas, no kurām nevar izvairīties īstermiņā, tiks kompensētas ar atbalstu starptautiskajiem klimata aizsardzības projektiem, kas apstiprināti ar starptautiski atzītu neatkarīgu zelta standartu. Ilgtermiņā tiks samazinātas emisijas, īstenojot ilgtspējīgus energoefektivitātes pasākumus, un būtiski tiks palielināta paša uzņēmuma zaļās enerģijas ražošana, lai nepārtraukti samazinātu CO2 kompensācijas apjomu.