Pērciet STIHL ierīces tiešsaistē - BEZMAKSAS piegāde no 70 €

STIHL „M-TRONIC“: AUKSTĀ IEDARBINĀŠANA. SILTĀ IEDARBINĀŠANA.

STIHL „M-Tronic“ pateicoties elektroniskai aizdedzes sistēmai un degvielas padeves regulēšanai, padara Jūsu darba ierīces iedarbināšanu vienmēr drošu.

STIHL „M-TRONIC“ – GARANTS OPTIMĀLAI DARBĪBAI

Pilnīgi vienalga, vai Jūs nupat uzsākat darbu, jau kādu laiku strādājat vai atkal iedarbināt savu STIHL ierīci pēc pārtraukuma: M-Tronic jebkurā darba režīmā precīzi un elektroniski regulē aizdedzes laiku un degvielas dozēšanu. Un proti, ievērojot ārējos apstākļus kā temperatūru, augstumu un degvielas kvalitāti. Tā Jūs varat pilnībā koncentrēties uz savu darbu un jau pie iedarbināšanas iegūt savas STIHL ierīces ar M-Tronic labāko sniegumu.

STIHL „M-TRONIC“ SISTĒMAS KOMPONENTI 

KOMBINĒTAIS SLĒDZIS AR STOP POGAS FUNKCIJU

STIHL M-Tronic aukstajam startam vajadzīga tikai multifunkcionālā slēdža starta pozīcija. Pēc iedarbināšanas Jūs uzreiz varat dot pilnu gāzi. Pēc izslēgšanas vadības svira patstāvīgi atgriežas savā darba pozīcijā. Tādējādi silta ierīce var tikt atkal iedarbināta no jauna.


VADĪBAS BLOKAS

Vadības bloks ir STIHL „M-Tronic“ tehnoloģijas vadības centrs. Sistēmā integrētā Memory funkcija piefiksē pēdējos darba iestatījumus, lai, iedarbinot atkārtoti vienādos ārējos apstākļos, Jums uzreiz būtu pieejama pilna dzinēja jauda.


MIKRO SLĒDZIS

STIHL „M-Tronic“  sistēmas mikroslēdzis reģistrē iedarbināšanas vārsta pozīciju un kombinācijā ar elektronisko temperatūras noteikšanu nodrošina izcilu iedarbināšanu.


ELEKTROMAGNĒTISKIAS VĀRSTS

Elektroniskais magnētiskais vārsts milisekunžu laikā padod dzinējam vadības ierīces aprēķināto optimālo degvielas daudzumu. Tādējādi, pateicoties STIHL M-Tronic, atkrīt manuāla karburatora koriģēšana.


 

SĀC DARBU AR STIHL. M-TRONIC: PRIEKŠROCĪBAS

VIENKĀRŠA IEDARBINĀŠANA

Ar STIHL M-Tronic Jūs pēc iedarbināšanas uzreiz varat dot pilnu gāzi. Sistēma precīzi aprēķina nepieciešamo degvielas daudzumu un padod to pēc vajadzības.

IESTATI VIENREIZ, ILGI STRĀDĀ OPTIMĀLI

„M-Tronic“ elektroniski pielāgo degvielas daudzumu karburatorā: visiem darba režīmiem kā iedarbināšana, tukšgaita, daļēja un pilna slodze – un tas pilnībā automātiski un ņemot vērā ārējos apstākļus. Lai ikviena M-Tronic sistēma uzreiz darbotos optimāli, Jums tuvākais STIHL tirdzniecības pārstāvis labprāt palīdzēs veikt noregulēšanu pirms pirmās palaišanas. Tādējādi Jūs varat paļauties uz iespējami labāko darbību.

PASTĀVĪGI OPTIMĀLA DZINĒJA JAUDA

Pamatojoties uz dzinēja temperatūru un apgriezieniem, vadības ierīce nepārtraukti kontrolē Jūsu motorzāģa attiecīgo darba režīmu un pastāvīgi dozē degvielu tā, ka Jūs jebkurā laikā gūstat labumu no optimālas dzinēja jaudas.

ĻOTI LABS PAĀTRINĀJUMS

Ar elektronisko aizdedzes laika regulēšanu un degvielas dozēšanu ierīču ar STIHL M-Tronic paātrinājums ir spontāns un ātrs – arī pēc aukstās iedarbināšanas.

MEMORY FUNKCIJA

STIHL „M-Tronic“ fiksē Jūsu pēdējās lietošanas iestatījumus bez laika ierobežojuma un pēc atkārtotas motorzāģa iedarbināšanas atkal ielādē tos. Tādējādi Jums, katrreiz iedarbinot atkārtoti vienādos ārējos apstākļos, uzreiz ir pieejama pilna dzinēja jauda.

VIDEO: STIHL MOTORZĀĢA MS 261 C-M IEDARBINĀŠANA (IEDARBINĀŠANA STARP CEĻGALIEM)

STIHL „M-TRONIC“ KALIBRĒŠANA

Pamatnosacījums, lai Jūsu ierīce ar „M-Tronic“ darbotos optimāli, ir: Jūsu STIHL tirgotājam pirms palaišanas jākalibrē Jūsu ierīces „M-Tronic“ sistēma. Jo tikai tad, ja tā ir pareizi noregulēta, tā darbosies optimāli. Ja Jūsu ierīcē ir uzstādīts „M-Tronic“ 3.0, Jūsu kalibrēšanu varat vienkārši veikt arī paši.

STIHL M-TRONIC 3.0: KLIENTU VEIKTA KALIBRĒŠANA

Mainoties augstumam un strādājot ilgāku laiku daļējas slodzes diapazonā, var būt, ka motorzāģa jauda nesasniedz gaidīto maksimumu. Ja esat strādājuši ilgāku laiku un pamanāt, ka motorzāģa jauda ir pavājinājusies, Jūs motorzāģiem ar „M-Tronic“ 3.0 varat optimizēt jaudu, veicot kalibrēšanu. Tādējādi Jūs panāksiet pilnu jaudu uzreiz un ilgā laikā.

Tā veicama Jūsu STIHL ķēdes zāģa ar „M-Tronic“ 3.0 kalibrēšana: vispirms ļaujiet tam iesilt, neilgi padarbinot. Tad izslēdziet to, ielieciet ķēdes bremzi un pārslēdziet slēdzi aukstās iedarbināšanas pozīcijā (▴). Pēc tam iedarbiniet motorzāģi un padarbiniet to vismaz 30 sekundes, bet ne vairāk kā 45 sekundes. Tad atlaidiet ķēdes bremzi un pavelciet gāzes rokturi līdz galam. Turot gāzes rokturi, motorzāģis vispirms ieslēdzas diapazonā ap 10 000 apgriezieniem un tad maksimālo apgriezienu diapazonā ap 14 000 apgriezieniem. Tiklīdz apgriezieni paši atkal samazinās, kalibrēšana ir pabeigta un Jūs varat noņemt pirkstu no gāzes roktura. Tagad Jūsu motorzāģis ar STIHL „M-Tronic“ 3.0 ir optimāli iestatīts attiecīgajam augstumam, temperatūrai un degvielas kvalitātei

Norādījumus varat atrast arī mūsu videoklipā par šo tēmu:

STIHL „M-TRONIC“ ATIESTATĪŠANA

Ja pamanāt, ka Jūsu STIHL ierīcei ar M-Tronic darbības laikā ir problēmas, tirgotājs var ātri un vienkārši nolasīt Jūsu M-Tronic ierīci, veikt diagnostiku un atiestatīšanu. Ja Jūs labāk vēlaties to veikt paši, pastāv atiestatīšanas iespēja „pie koka”. Šim nolūkam veiciet 5 vienmērīgus šķērsgriezienus apaļkokā aptuveni 30 cm diametrā. Pie tam Jūsu ierīces apgriezieniem būtu jābūt no 8 001 apgriezieniem minūtē līdz 11 201 apgriezieniem minūtē.

STIHL „M-TRONIC“ KOPSAVILKUMS

  • STIHL „M-Tronic“ ir dzinēja vadības sistēma, kas precīzi regulē aizdedzes laiku un degvielas dozēšanu.

  • STIHL „M-Tronic“ precizitāte balstās uz sensoriem dzinējā.

  • STIHL „M-Tronic“ rūpējas par pastāvīgi optimālu dzinēja jaudu – vienalga, kur Jūs strādājat.

  • STIHL „M-Tronic“ fiksē pēdējos iestatījumus atkārtotai dzinēja iedarbināšanai līdzīgos apstākļos.

  • Vienreiz kalibrējot, STIHL M-Tronic padara dzinēja darbību optimālu.

  • Daudzi STIHL izstrādājumi ir aprīkoti ar „M-Tronic“.