Pērciet STIHL ierīces tiešsaistē - BEZMAKSAS piegāde no 70 €

MAGNIJA VIRZULIS: VIEGLS MATERIĀLS UZLABOTAI VEIKTSPĒJAI

Magnija virzulis ar speciālu sakausējumu padara motorzāģi vieglāku un vienlaikus uzlabo sniegumu lietošanā.

VIRZULIS IR DZINĒJA SIRDS

STIHL motorzāģos izmanto 2-taktu dzinējus. Visiem dzinējiem ir virzulis, kura kustība tiek pārnesta uz kloķvārpstu, kas savukārt iedarbina zāģa ķēdi. Virzulis ir pakļauts augstām temperatūrām un augstai noslodzei. Kā dzinēja centrālā detaļa tas kustas augstos apgriezienos, kas atkarībā no motorzāģa var būt ap 14 000 apgriezieniem minūtē. Virzulis kustas dzinēja cilindrā ātri un pastāvīgi, un tam tieši tas jādara nevainojami visā ierīces kalpošanas laikā. Tā funkcionalitāte un noslogojamība būtiski nosaka motorzāģa jaudu. Tāpēc šai detaļai ir piemēroti tikai tādi materiāli, kam ir vienlaikus vajadzīgais izturīgums un vieglums.

Vairums virzuļu motorzāģos izgatavoti no alumīnija. Tā kā virzulis parasti netiek mainīts vai tam netiek veikta apkope, tam ir jāiztur visu ierīces kalpošanas laiku. Taču kā būtu, ja būtu vieglāks materiāls, kas sasniedz tikpat augstus maksimālos apgriezienus? Ja svars, salīdzinot tieši, nav jūtami mazāks, svara / jaudas attiecība ir tā, kas manāmi uzlabojas. Tam, kurš ik dienu strādā ar motorzāģi, ir vajadzīgs jaudīgs un vienlaikus ērts motorzāģa modelis. Mēs esam palaiduši tirgū jaunu produktu, kas ietaupa svaru un vienlaikus uzlabo jaudu.

MAGNIJA VIRZULIS: VIEGLA KONSTRUKCIJA JAUDĪGAI IERĪCEI

Kā tehnoloģiju attīstīšanas pionieri mēs esam pievērsušies motorzāģa ar vieglām detaļām izveidei. Rezultātā ir izstrādāts virzulis no speciāla magnija sakausējuma, kas tiek izgatavots savā magnija liešanas rūpnīcā precīzā procesa vadībā. Magnija virzulis sver mazāk nekā alumīnija virzulis un vienlaikus sasniedz augstākus maksimālos apgriezienus. Tas nozīmē labāku sniegumu pie mazākas svara / jaudas attiecības un mazāk vibrāciju, kas tiek pārnestas uz ierīces operatoru. Magnija virzulis tiek izgatavots īpašā liešanas procesā un rūdīts ar elektrolīzi – ķīmisks process, kas padara virzuļa virsmu robustu un izturīgu pret koroziju. Tā rodas detaļa, kas apmierina visaugstākās prasības.

Tādējādi jaunā vieglās konstrukcijas detaļa pirmām kārtām ir piemērota motorzāģiem, ko izmanto profesionāļi mežsaimniecībā. Šajā sarežģītajā vidē jaunais magnija virzulis ar tā priekšrocībām var tikt izmantots pilnībā.

Šobrīd jaunais magnija virzulis ir uzstādīts ierīcē STIHL MS 400 C-M.

STIHL MS 400 C-M profesionāļiem: motorzāģis ar magnija virzuli labākam sniegumam.

STIHL MS 400 C-M - VIEGLĀKS UN JAUDĪGĀKS.

     
Viegls Jaudīgs Jaunums pasaulē

Pateicoties magnija virzulim, tiek ietaupīts svars.

Augstāki maksimālie apgriezieni uzlabotam sniegumam.

Pasaulē pirmais motorzāģis ar jauno virzuļa tehnoloģiju.


STIHL MS 400 C-M SALĪDZINĀJUMS

 

  MS 400 C-M MS 362 C-M MS 462 C-M
Svars 5,8 kg 5,6 kg 6 kg
Jauda 4,0 kW 3,5 kW 4,4 kW
svara/Jaudas attiecība 1,45 kg/kW 1,6 kg/kW 1,4 kg/kW

KOPSAVILKUMS: MAGNIJA VIRZULIS

  • Virzulis ir dzinēja sirds: Tā kustība tiek pārnesta uz kloķvārpstu, kas savukārt iedarbina zāģa ķēdi.

  • Virzuļi ir pakļauti augstai noslodzei, kā dēļ to izgatavošanai apsverami tikai nedaudzi materiāli.

  • Vairums motorzāģu virzuļu tiek izgatavoti no alumīnija.

  • STIHL ar MS 400 C-M izlaiž tirgū pirmo motorzāģi ar magnija virzuli.

  • Speciālais magnija sakausējums ir vieglāks nekā alumīnija virzulis un vienlaikus tikpat termostabils.

  • Magnija virzulis sasniedz augstākus maksimālos apgriezienus labākam sniegumam.

Vairāk par dzinēju tehnoloģijām