Jūsu benzīna motorzāģis izmanto benzīna un motoreļļas maisījumu. Ļoti svarīga ir maisījuma kvalitāte.
Ir svarīgi savam benzīna motorzāģim izmantot pareizo degvielas maisījumu. Nepareizu maišījuma vai nepareizas attiecības izmantošana var paātrināt dzinēja nodilumu vai nopietni sabojāt dzinēju. Piemēram, virzulis var būt iestrēdzis. Motorzāģiem ar 2-Mix un 4-Mix dzinējiem mēs iesakām šādas sajaukšanas attiecības:
1: 50 = 1 daļa eļļas + 50 daļas benzīna
Motorzāģim piemērota sajaukšanas attiecība ir 1:50. Tas sastāv no 5 litriem benzīna un 0,10 litriem (100 mililitriem) motoreļļas, šim nolūkam vislabāk piemērota STIHL divtaktu motoreļļa.
Maisījumam izmantojiet tikai labas kvalitātes benzīnu ar oktānskaitli vismaz 90 RON.
Izmantojiet tikai augstākās kvalitātes divtaktu motoreļļu, kas atbilst TC klasifikācijai. Mēs iesakām STIHL divtaktu motoreļļu, kas paredzēta STIHL dzinējiem un garantē ilgu dzinēja kalpošanas laiku. Zemākas kvalitātes motoreļļa var sabojāt dzinēju, O-gredzenus, caurules un degvielas tvertni.
Vispirms degvielas tvertnē ielejiet motoreļļu, pēc tam benzīnu. Pirms degvielas maisījuma ieliešanas iesakām sakratīt kannu, lai sajauktos visas maisījuma sastāvdaļas. Pēc tam uzmanīgi atveriet tvertni, jo iekšpusē, iespējams, ir izveidojies spiediens.
"E10" ir saīsinājums, ko var atšifrēt šādi: E ir spirta bioetanols, kas sajaukts ar benzīnu. Skaitlis 10 norāda, ka etanola saturs var sasniegt pat 10 procentus. E10 ir degviela, kas satur vairāk bioetanola nekā augstākās klases benzīns. Parasti etanols sasniedz ne vairāk kā 5 procentus.
Izmantojiet STIHL divtaktu motoreļļu vai cita zīmola motoreļļu, kam ir TC klasifikācija
Sajauciet eļļu un benzīnu proporcijā 1:50.
Ielejiet abas sastāvdaļas degvielas kannā un samaisiet, kratot.
Uzmanīgi atveriet tvertni, ielejiet maisījumu sava motorzāģa tvertnē.
Skatiet tālāk esošo kontrolsarakstu, lai iegūtu padomus, kā pareizi uzpildīt degvielu.
Sezonas laikā degviela tiek izlietota dažu nedēļu laikā. Benzīna un eļļas maisījums, kad iekārta netiek lietota (piemēram, ziemā), ilgāk tiek turēta tvertnē, tvertnē un karburatorā, kas ļauj skābeklim un mitrumam iekļūt degvielas tvertnēs un sistēmās. Tāpēc maisījumsno degvielas uzpildes stacijām var mainīties. Degvielas piedevas (antioksidanti vai aizsardzība pret koroziju) var sabojāties un vairs nepalikt maisījumā.
Maisījumā var veidoties sveķiem līdzīgs produkts. Tas parādās degvielā pēc iztvaikošanas. Tā daudzums degvielā izraisa nosēdumu veidošanos dzinēja sadegšanas kamerā. Tas arī aizsprosto degvielas sprauslas un aizsprosto filtru.
Divtaktu motoreļļu maisījumā eļļa un benzīns var atdalīties īsā laika periodā. STIHL iesaka sagatavoto maisījumu neuzglabāt ilgāk par 30 dienām. Tādā veidā degviela atdalīsies mazāk.
Kad maisījums sadalās, tas nozīmē, ka gaisa mitrums savienojas ar etanolu un nosēžas tvertnes apakšā.
Esiet uzmanīgi, jo maisījums sadalās
Atdalītā divtaktu dzinēja eļļa ir nevienmērīgi sadalīta degvielā. Tā rezultātā dzinējam var nebūt vajadzīgais eļļas daudzums. Nepietiekama eļļošana un dzesēšana var radīt problēmas ar dzinēja darbību: virzuļi sāks iesprūst. Šāds maisījums vairs nav piemērots lietošanai pat pēc ilgstošas kratīšanas.
Šeit varat ērti lejupielādēt STIHL motorzāģa lietošanas pamācību.
Vienmēr pievērsiet uzmanību benzīna un eļļas maisījuma kvalitātei.
Vienmēr precīzi ievērojiet sajaukšanas attiecību -1:50.
E10 var izmantot STIHL un VIKING iekārtās.
Pēc 30 dienām pēc izgatavošanas maisījums var nebūt piemērots lietošanai.